8.6
Uw winkelwagen

Uw winkelwagen is nog leeg...

Klantbeoordelingen
(8.7/10)
Klantbeoordelingen
(8.7/10)

Klantenservice | Klachten & retourneren

Heeft u een klacht?
Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over uw bestelling. Dit is natuurlijk erg vervelend, maar wij helpen u hier graag verder mee. U dient ons via het klachtenformulier op de hoogte te brengen van uw klacht.

Stuurt ons liever een e-mail dan vragen wij u zo goed mogelijk uw klacht te omschrijven. Wij raden u aan om eventueel foto's te maken van het geleverde product indien uw klacht gaat over de kwaliteit van het geleverd product. Het is mogelijk dat wij hierom vragen.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen altijd naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Let op: stuur altijd uw ordernummer mee.


Heeft u al een klacht ingediend?
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar 123WijnBestellen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Bestelde product retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Ons retouradres:
Claassen wijnimport B.V.
t.a.v. 123WijnBestellen.nl
De Eik 6
6941XD Didam


Bezorging op Dinsdag, 29 mei 2018 is mogelijk


Copyright © 2014 - 2018 123WijnBestellen.nl | Alle foto’s en content zijn auteursrechtelijk beschermd